Rainer palīdzība buj

PALĪDZĪBA (BUJ)

Biežāk uzdotie jautājumi (BUJ)

Izmantojiet šos biežāk uzdotos jautājumus (buj), lai plānotu savu ceļojumu un nodrošinātu sev patīkamu un bezrūpīgu lidojumu ar Rainer.

Atceltie un pārceltie lidojumi

J: Ko darīt, ja mans lidojums ir atcelts vai pārcelts?
A: Ja jūsu lidojums ir atcelts vai pārcelts, jūs saņemsiet paziņojumu e-pastā vai īsziņā. Jums būs iespēja izvēlēties alternatīvu lidojumu vai pieprasīt atmaksu. Lai saņemtu papildu palīdzību, sazinieties ar Rainer klientu apkalpošanas centru.

Rezervāciju izmaiņas

J: Vai varu mainīt savu rezervāciju?
A: Jā, jūs varat mainīt savu rezervāciju, tai skaitā lidojuma datumus, laikus un pasažieru vārdus. Ņemiet vērā, ka par izmaiņām var tikt piemērotas papildu maksas. Izmaiņas var veikt Rainer mājaslapā sadaļā “Manage My Booking”.

Reģistrēšanās un ceļošanas dokumenti

J: Kā veikt reģistrāciju un kādi ceļošanas dokumenti ir nepieciešami?
A: Reģistrāciju var veikt tiešsaistē Ryanair mājaslapā līdz 2 stundām pirms izlidošanas. Pēc reģistrācijas jums jāizdrukā iekāpšanas karte vai jāielādē tā savā mobilajā ierīcē. Ceļošanas laikā nepieciešams derīgs personu apliecinošs dokuments, piemēram, pase vai ID karte.

REĢISTRĀCIJA

Ceļošana ar bērniem

J: Kādi noteikumi ir ceļošanai ar bērniem?
A: Ceļojot ar bērniem, jums jānodrošina, ka visi bērni ir reģistrēti un viņiem ir savs ceļošanas dokuments. Bērniem līdz 2 gadu vecumam ir jāceļo uz pieaugušo ceļgaliem. Par papildus sēdvietām un bērnu aprīkojumu, piemēram, ratiņiem, ir jāinformē rezervācijas laikā.

Bagāžas noteikumi

J: Kādi ir Ryanair bagāžas noteikumi?
A: Katram pasažierim ir atļauts ņemt līdzi vienu mazu personīgo somu (40x20x25cm) bez maksas. Papildus bagāžas iespējas ietver 10kg rokas bagāžu, 10kg reģistrējamo bagāžu un 20kg reģistrējamo bagāžu, kuras var pievienot rezervācijai par papildu maksu. Ir svarīgi iepazīties ar visiem bagāžas izmēru un svara ierobežojumiem, lai izvairītos no papildu maksām.

BAGĀŽA

Atmaksas

J: Kā saņemt atmaksu par biļetēm?
A: Ja jūsu lidojums ir atcelts vai mainīts, jūs varat pieprasīt atmaksu. Atmaksa tiek veikta uz oriģinālo maksājumu metodi. Lai pieprasītu atmaksu, sazinieties ar Rainer klientu apkalpošanas centru vai izmantojiet Rainer mājaslapu.

Sēdvietu noteikumi

J: Kā darbojas sēdvietu noteikumi?
A: Sēdvietas lidmašīnā var tikt izvēlētas par papildu maksu rezervācijas laikā vai pēc tās veikšanas. Ja neizvēlēsieties sēdvietu, jums tiks piešķirta nejauši izvēlēta sēdvieta bez maksas. Sēdvietu izvēle nodrošina iespēju sēdēt kopā ar ceļabiedriem un izvēlēties sev ērtāko vietu.

Ceļojumu aģentu rezervācijas

J: Vai varu iegādāties Ryanair biļetes ceļojumu aģentūrās?
A: Jā, Ryanair biļetes var iegādāties gan aviokompānijas oficiālajā mājaslapā, gan ceļojumu aģentūru vietnēs. Ceļojumu aģenti veic rezervācijas savos privātajos kontos, kas var būt ierobežoti vai nodrošināt ierobežotu piekļuvi. Ceļojumu aģentūras pašas veic reģistrāciju un izsniedz iekāpšanas kartes 24 stundas pirms izlidošanas.

Īpašā palīdzība

J: Kā saņemt īpašu palīdzību?
A: Ja jums nepieciešama īpaša palīdzība, piemēram, ratiņkrēsla piekļuve vai cits atbalsts, lūdzu, informējiet Ryanair par to vismaz 48 stundas pirms izlidošanas. Īpašā palīdzība var tikt nodrošināta gan lidostā, gan lidojuma laikā. Lai pieteiktu palīdzību, sazinieties ar Ryanair klientu apkalpošanas centru vai izmantojiet mājaslapā pieejamo formu.